קניות מקוונות עם קופונים והנחות משכנעים את הצרכנים

 

קניות מקוונות עם קופונים והנחות משכנעים את הצרכנים

בעידן של האטה כלכלית, קניות מקוונות הופכות פופולריות יותר ויותר, במיוחד כאשר אפשר להשיג מבצעים ממש משתלמים. אתרי קופונים מספקים פתרון לצרכנים להוזיל את מחירי הקנייה. למעשה, 27 מיליון איש ביקרו באתרי קופונים באוקטובר 2022, עלייה של 33% לעומת השנה הקודמת, לפי comScore Media Metrix.

היתרונות של בניית אתר קופונים

בניית אתר קופונים מאפשרת לקמעונאים להגיע לקהל רחב יותר, לשווק את המותג שלהם, ולהגדיל את המכירות והרווחים. לדוגמה, חברת Sierra Trading Post ציפתה למכירות של 2,000$ כאשר שלחה קוד קופון בקטלוג. אבל כשהקופון פורסם באתר קופונים, הם הגיעו ל-300,000$ במכירות!

אתרי קופונים גם מציעים פתרון לחסוך ללקוחות כסף על ידי שיתוף קודים לקבלת הנחות, בדיקת תוקף הקופונים, ומתן טיפים לחיסכון בפורומים לגולשים. חלקם אף שולחים רשימות קופונים במייל למנויים.

בניית אתר קופונים פופולרי הפך לעסק משגשג עבור יזמי אינטרנט. הם מרוויחים עמלות מהקמעונאים כאשר לקוח משתמש בקופון לרכישה. לדוגמה, אתרים כמו FatWallet ו-Ebates מציעים ללקוחות cashback על רכישות.

טיפים לציד הנחות

קתרין פיני מ-Budget Fashionista משתפת טיפים שימושיים לאיתור קופונים:

  • חפשו את שם החנות המקוונת עם המילה "קופון" והשוו בין ההצעות השונות.
  • צרו קשר עם אתר הרכישות ובקשו התאמת מחיר לקופונים מחנויות פיזיות.
  • התעקשו על משלוח חינם, אפילו אם זה דורש בקשת קוד קופון ממנהל החנות.

דבורה דוקנדורף, אלופת קניות מקוונות מיקגו, ממליצה לחכות אם אין קופון לחנות ספציפית, כי תוך שבועיים סביר שיימצא אחד כזה.

בניית אתר קופונים כפתרון לסוגיית הנחות לא מבוקרות

אמנם בניית אתר קופונים מסייעת לשיווק המותג ולהגדלת מכירות, אבל לעתים הפצת הקופונים הופכת בלתי מבוקרת, מה שעלול לפגוע ברווחים. חברות מסוימות מתנגדות לפרסום הקופונים שלהן באתרים חיצוניים ואף נוקטות בצעדים משפטיים, כפי שארע ל-RetailMeNot עם Harry & David.

מסקנות

בניית אתר קופונים היא פתרון אפקטיבי עבור קמעונאים וצרכנים כאחד. בעידן של האטה כלכלית, צרכנים תמיד יחפשו דרכים לחסוך כסף וקמעונאים ירצו להגדיל מכירות. בניית אתר קופונים יכולה לספק את הצרכים של שני הצדדים, אך חשוב שהקמעונאים ישמרו על מידה של בקרה כדי להבטיח רווחיות לצד הגדלת המכירות. בסופו של דבר, תחום הקופונים המקוונים צפוי להמשיך לצמוח בעתיד הנראה לעין.