
הרעיון של BOGO נולד ב-2012 בהשראת המאבק לצדק חברתי ולאחר שחילחלה לתוכנו תובנה מעניינת.
שיעור לקוחות חוזר - 14%
סך ההזמנות - 10%
הכנסה - 17%
Search Conversion Rate - 31%
AOV - 7%
טווח תאריכים: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2024
תקופת ההשוואה: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2023
חדשנות מוגבלת ומדרגיות
בוגו ושותפיה מאמינים ודוגלים ב"אחריות תאגידית" כך שעסק מרוויח רק אם גם הסביבה מרוויחה.
איזון בין עיצוב לביצועים
האתר עובד במודל בו כך שהצרכן משלם מוצר אחד אבל מקבל למעשה 2 מוצרים, והוא בוחר לאן לתרום את המוצר השני.

פערי נגישות
הבטחת האתר עומד בתקני ADA ו-WCAG הייתה חיונית להכללה; אי ציות עלולה להוביל לאתגרים משפטיים ולהרחיק לקוחות פוטנציאליים, ולהשפיע לרעה על המוניטין והטווח של המותג.
מעקב נתונים לא מדויק
מעקב אחר נתונים לא מדויק הפריע ליכולת לקבל החלטות מושכלות ולהניע שיפורים מתמשכים, והגביל את הפוטנציאל להגדלת המכירות, לשפר את חווית המשתמש ולהניע צמיחה עסקית.


מעבר פלטפורמה
עבר משוגון לפלטפורמת Shopify 2.0 מותאמת אישית, שיפור משמעותי בתגובתיות האתר וגמישות תפעולית, שתמכה בהגדלת התנועה והמכירות.
שיפור עיצוב
עיצב מחדש את האתר כדי לאזן בין אסתטיקה יוקרתית לביצועים גבוהים, תוך הבטחת חווית משתמש חלקה ומושכת שחיזקה את תדמית מותג היוקרה של רנדולף ושיפרה את שביעות הרצון של המשתמשים.

תאימות לנגישות
ניטר ועידכן באופן קבוע את האתר כדי לעמוד בתקני הנגישות של ADA ו-WCAG, מה שמבטיח טווח הגעה רחב יותר וחווית משתמש משופרת לכל הלקוחות.
דיוק נתונים
זיהוי בעיות GA4 כדי להבטיח איסוף נתונים מדויק, המאפשר מאמצי אופטימיזציה מדויקים, קבלת החלטות מושכלת ואסטרטגיות CRO יעילות.
שיעור לקוחות חוזר - 14%
סך ההזמנות - 10%
הכנסה - 17%
Search Conversion Rate - 31%
AOV - 7%
טווח תאריכים: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2024
תקופת ההשוואה: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2023